Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації з
Історії України у 2011/2012 навчальному році в усній формі. 9 клас ?Увага! У 2012 році Державна підсумкова атестація в основній школі проводиться у відповідності до Листа МОНмолодьспорту №1/9-61
від 27 січня 2012 року "Про порядок закінчення навчального року та
проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних
закладах в 2011/2012 навчальному році”.Білет № 1 1. Розкрийте значення трипільської археологічної культури для утвердження відтворювального господарства на землях України. 2.
З’ясуйте причини Національно-визвольної війни українського народу
середини XVII століття. Охарактеризуйте гетьмана Богдана Хмельницького
як історичну постать. Білет № 2 1. Охарактеризуйте державне, культурне та господарське життя античних міст-держав Північного Причорномор’я. 2.
Порівняйте адміністративно-політичний устрій і становище соціальних
станів Лівобережної Гетьманщини та Слобідської України в другій половині
XVII століття. Білет № 3 1.
Охарактеризуйте суспільно-політичне становище східнослов’янських
племінних союзів на території сучасної України напередодні утворення
Київської держави (VIII-IX ст.). 2. Наведіть приклади культурно-освітньої політики гетьмана Івана Мазепи. Охарактеризуйте його як історичну постать. Білет № 4 1.
Розкажіть про виникнення східнослов’янської писемності та розвиток
української мови. Наведіть приклади поширення письменності за часів
Київської Русі. 2. Проаналізуйте зміст українсько-російського договору 1654 р., розкрийте його історичне значення. Білет № 5 1. Порівняйте внутрішню та зовнішню політику князів Володимира Великого та Ярослава Мудрого. 2. Визначте особливості розвитку культури другої половини XVI – першої половини XVII століття. Назвіть найвидатніші пам’ятки. Білет № 6 1.
Розкрийте причини та сутність роздробленості Київської Русі. Назвіть
особливості політичного й соціально-економічного життя удільних
князівств. 2. Охарактеризуйте розвиток рідного краю у XІX столітті. Білет № 7 1. Порівняйте суспільну роль різних верств населення Київської Русі та Галицько-Волинської держави. 2. Розкрийте роль Тараса Шевченка в українському національному відродженні. Білет № 8 1. Охарактеризуйте господарське життя Київської Русі та Галицько- Волинської держави. 2. Розкрийте зміст головних ідей діячів «Руської Трійці». Білет № 9 1.
Визначте особливості розвитку архітектури та образотворчого мистецтва
Київської Русі та Галицько-Волинської держави. Назвіть найвидатніші
пам’ятки. 2. Охарактеризуйте зміст творів: «Малоросійські пісні…» М. Максимовича та «Закон Божий» М. Костомарова. Білет № 10 1. Охарактеризуйте князя Данила Романовича як історичну постать; його внесок у розквіт Галицько-Волинської держави. 2. Визначте місце Кирило-Мефодіївського товариства в українському національному відродженні. Білет № 11 1.
Порівняйте особливості політичного становища українських земель у
складі Великого князівства Литовського до і після Кревської унії. 2.
Назвіть найвидатніші постаті національного відродження в Україні
першої половини XІX століття. Дайте оцінку діяльності одного з діячів
(на вибір). Білет № 12 1. Порівняйте становище різних верств населення українських земель у XV – XVI столітті. 2.
Назвіть найвидатніші постаті національного відродження в Україні
другої половини XІX століття. Охарактеризуйте діяльності одного з
діячів (на вибір). Білет № 13 1.
Охарактеризуйте князя Василя-Костянтина Острозького як історичну
постать. Визначте місце Острозької академії в розвиткові української
культури. 2. Проаналізуйте особливості національно-визвольного
руху на західноукраїнських землях під час революції 1848-1849 рр. в
Австрійській імперії. Білет № 14 1. Розкрийте сутність та наслідки Люблінської унії для українських земель. 2.
Проаналізуйте культурно-освітню діяльність громад у другій половини XІX
століття. Визначте внесок Володимира Антоновича в розвиток ідей
національного відродження. Білет № 15 1. Розкрийте причини виникнення українського козацтва. Визначте місце козацтва в історії та культурі України. 2. Охарактеризуйте внесок Михайла Грушевського в українську науку і культуру в 1890-х роках. Білет № 16 1. Охарактеризуйте значення Запорозької Січі в історії українського народу. Розкрийте причини ліквідації Запорозької Січі. 2. Вкажіть нові тенденції розвитку архітектури і мистецтва у другій половині XІX століття. Білет № 17 1. Охарактеризуйте розвиток рідного краю у VI – XV столітті. 2.
Порівняйте роль народовців, радикалів, москвофілів у
суспільно-політичному житті західноукраїнських земель у другій половині
XІX століття. Білет № 18 1. Охарактеризуйте розвиток рідного краю у XVI – XVІІІ столітті. 2. Розкрийте особливості основних етапів українського визвольного руху: академічний, українофільський і політичний. Білет № 19 1. Визначте особливості розвитку української культури XVІІІ століття. Назвіть найвидатніші пам’ятки. 2. Порівняйте суспільно-політичний і визвольний рух в українських землях Російської та Австро-Угорської імперії. Білет № 20 1. Розкрийте внесок Києво-Могилянської академії в культурно-освітній розвиток українського народу. 2. Поясніть суперечливий характер процесів модернізації українського суспільства в середині – у другій половині XІX століття.
За матеріалами: Освіта.ua Дата публікації: 28.01.2012
|