Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації з
української літератури у 2011/2012 навчальному році в усній формі. 9
клас ?Увага! У 2012 році Державна підсумкова атестація в основній школі проводиться у відповідності до Листа МОНмолодьспорту №1/9-61
від 27 січня 2012 року "Про порядок закінчення навчального року та
проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних
закладах в 2011/2012 навчальному році”. Білет № 1 1. Зробіть загальний огляд давньоукраїнської драматургії. 2. Охарактеризуйте образ повсталого народу в поемі Тараса Шевченка «Гайдамаки». Прочитайте напам’ять уривок із поеми. Білет № 2 1. Визначте засоби творення комічного в повісті Г.Квітки-Основ’яненка «Конотопська відьма». 2. Розкрийте роль митця і мистецтва за поемою Лесі Українки «Давня казка». Білет № 3 1. Розкрийте багатство і жанрове розмаїття українського фольклору. 2. Охарактеризуйте поему Тараса Шевченка «Сон» як зразок політичної сатири. Прочитайте напам’ять уривок із поеми. Білет № 1 1. Зробіть загальний огляд давньоукраїнської драматургії. 2. Охарактеризуйте образ повсталого народу в поемі Тараса Шевченка «Гайдамаки». Прочитайте напам’ять уривок із поеми. Білет № 2 1. Визначте засоби творення комічного в повісті Г.Квітки-Основ’яненка «Конотопська відьма». 2. Розкрийте роль митця і мистецтва за поемою Лесі Українки «Давня казка». Білет № 3 1. Розкрийте багатство і жанрове розмаїття українського фольклору. 2. Охарактеризуйте поему Тараса Шевченка «Сон» як зразок політичної сатири. Прочитайте напам’ять уривок із поеми. Білет № 4 1. Назвіть найвидатніших представників українського бароко та визначте основні риси цього літературного стилю. 2. Визначте жанр та особливості сюжету твору Марка Вовчка «Максим Гримач». Білет № 5 1. Охарактеризуйте Біблію як духовну й літературну пам’ятку. Назвіть відомі вам переклади Біблії українською мовою. 2. Прочитайте напам’ять та проаналізуйте поезію Володимира Сосюри «Любіть Україну». Білет № 6 1. Назвіть основні риси українських народних балад та визначте їхні провідні мотиви. 2. Визначіть жанрову своєрідність та ідейно-тематичну спрямованість роману Івана Багряного «Тигролови». Білет № 7 1. Охарактеризуйте ліричні твори Григорія Сковороди. 2. Розкажіть про Тараса Шевченка – художника. Білет № 8 1. Визначте жанрові особливості поеми І.Котляревського «Енеїда». 2. Охарактеризуйте мотиви і образи творів Василя Герасим’юка. Білет № 9 1. Проаналізуйте роль пісень у п’єсі І.Котляревського «Наталка Полтавка». 2. Розкрийте біблійні мотиви поезії Т.Шевченка «Ісаія. Глава 35». Білет № 10 1. Розкрийте особливості художнього відображення морально-етичного вчення Ісуса Христа в Новому Заповіті. 2. Охарактеризуйте образи-символи поеми Тараса Шевченка «Кавказ». Прочитайте напам’ять уривок із поеми. Білет № 11 1. Назвіть і прокоментуйте афоризми Григорія Сковороди (на прикладі вивчених творів). 2. Розкажіть про особливості зображення у творчості Т.Шевченка долі жінки (на прикладі прочитаних творів). Білет № 12 1. Розкажіть про українське весілля як оригінальне словесно-музичне дійство. Назвіть основних її учасників. 2. Визначте основні сюжетні лінії поеми Тараса Шевченка «Гайдамаки». Білет № 13 1. Розкажіть про пісенну творчість Марусі Чурай. 2.
Прочитайте напам’ять і проаналізуйте поезію Т.Шевченка «Мені однаково,
чи буду…». Висловіть власні міркування щодо цього тексту. Білет № 14 1. Визначте причини появи в українській літературі XVI-XVIІ ст. полемічних творів та назвіть її основні риси. 2. Визначте мотиви ранньої творчості Тараса Шевченка. Прочитайте напам’ять уривок з вірша «Думи мої, думи мої…». Білет № 15 1. Охарактеризуйте образ Енея за поемою І.Котляревського «Енеїда». 2. Розкажіть про творчість письменників рідного краю (на вибір учня). Білет № 16 1. Визначте, які моральні цінності оспівано в українських родинно-побутових піснях. 2. Розкрийте основні мотиви послання Т.Шевченка «І мертвим, і живим, і ненарожденним…». Прочитайте напам’ять уривок із твору. Білет № 17 1. Назвіть художні особливості оповідання «Про Прохора-чорноризця…». 2. З’ясуйте проблематику поеми Лесі Українки «Давня казка». Білет № 18 1. Розкрийте значення алегоричних образів байок Г.Сковороди. 2. Визначте жанрові, сюжетні та композиційні особливості роману П.Куліша «Чорна рада». Білет № 19 1. Визначте основну ідею «Слова про Ігорів похід» і те, за допомогою яких образів вона розкривається у творі. 2. Прочитайте напам’ять і проаналізуйте поезію Т.Шевченка «Садок вишневий коло хати…». Білет № 20 1. Розкажіть про життєвий шлях і філософські погляди Григорія Сковороди. 2. Дайте характеристику образів Якима Сомка та Івана Брюховецького за романом П.Куліша «Чорна рада». Білет № 21 1. Охарактеризуйте «Слова про Ігорів похід» як зразок героїчного епосу українського народу. 2. Охарактеризуйте творчість Тараса Шевченка періоду «Трьох літ». Прочитайте напам’ять поезію «Заповіт». Білет № 22 1. Визначте, яку роль в історії, культурі та духовності українського народу відіграв Києво-Печерський патерик. 2. Визначте риси романтизму. Прочитайте і проаналізуйте одну з поезій поетів-романтиків (на вибір). Білет № 23 1. Визначте основні риси українських соціально-побутових пісень. 2. Розкрийте ідейно-тематичну спрямованість твору Миколи Гоголя «Вечір проти Івана Купала».
За матеріалами: Освіта.ua Дата публікації: 28.01.2012
|